חיפוש באתר

אירועים

עידן חביב

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

עקב העלייה בנתוני התחלואה והתפרצות נגיף הקורונה, ובהתאם להנחיות החדשות, המופע של עידן חביב בוטל. רוכשי הכרטיסים באתר המתנ"ס באמצעות כרטיס אשראי יקבלו זיכוי מלא באופן אוטומטי דרך חברת האשראי. מי שרכש כרטיס במזומן במזכירות המתנ"ס יקבל הודעה להגיע ולקבל המחאה על מלוא הסכום. 

 

במהלך השנה האחרונה הפך עידן לאחד האמנים העסוקים בארץ, עם שני אלבומים שהגיעו למעמד זהב וזכו לביקורות משבחות. המופע האקוסטי של עידן מלווה בתוכן וידאו מקורי אותו צילם וערך ודרכו נבנית תחושה של אינטימיות כנה עם הקהל ועומק אמנותי המשתלב בצורה נהדרת עם השירים. 

המופע האקוסטי הינו הזדמנות טובה להתקרב עד כמה שאפשר לנקודת כתיבת השירים,אם דרך העיבודים המינימליים או הסיפורים שמאחורי הכתיבה בהם עידן משתף במהלך המופע.

במופע מבצע עידן ביצועיים אקוסטיים לשירים אהובים משני אלבומיו "מחכה", "עכשיו או לעולם","אין פה מקום", "כל פעם קצת", "אור אדום", "כמו כל יום" ושירים בהם נגע כגון: "אמא,אבא וכל השאר", “עד שתחזור" ו"בלילה" שזכה בתואר שיר השנה 2013

בימים אלו עובד עידן על אלבומו השלישי שעתיד לצאת בחורף הקרוב, ממנו יצאו עד כה השירים ״את כל מה שרציתי לאהוב״ ו״אין כבר סתם״ שמושמע רבות בתחנות הרדיו.

 

20:30 פתיחת דלתות
21:00 תחילת מופע

מנויי הקאנטרי יכולים לרכוש כרטיסים בטלפון: 08-9352321

המופע יתקיים בשטח פתוח
בכפוף להנחיות משרד הבריאות
יש למדוד חום בכניסה לקאנטרי
הכניסה תתאפשר עם מסיכה בלבד
יש לחטא ידיים בכניסה למבנה
יש לשמור על מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם

מחיר: 110
לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות